Rezultatul final la alegerile parlamentare plasează Alianța USR PLUS în postura de câștigători detașați în municipiul Iași, iar în județ
Cea mai importantă investiție publică din Iași, singura ce mai poate susține dezvoltarea orașului, în lipsa autostrăzii, a fost pusă
Toate metehnele politicii românești își au originea răului în felul în care se desfășoară alegerile locale, adică într-un singur tur
1 Decembrie ne aduce în fiecare an un mare prilej de sărbătoare. Este Ziua Națională a Românilor, un simbol extrem
30 de miliarde de euro vor fi investiți în următorii patru ani în infrastructura României, o sumă colosală din care
Refuz pensia specială „cu dedicație“ pentru parlamentari, prin demisia mea, alături de cea a tuturor colegilor din Senat și Cameră
UPDATE: Lupta noastră cu mafia imobiliară începe să dea rezultate. Speriat de amploarea protestelor din fața Primăriei împotriva proiectului imobiliar
UPDATE: După ce am cerut public, în repetate rânduri în ultimele săptămâni, demiterea conducerii Aeroportului Iași, directorul PSD a fost
UPDATE: Mai marii țării fac turul României în această perioadă și inaugurează bucăți mici de autostrăzi. Electoral, evident. Numai la
Zilele trecute, conducerea aerogării anunța cu emfază aducerea la Iași a companiei aeriene HiSky, ca să mai spele imaginea rușinoasă
Am reușit să obțin în Instanță o nouă victorie istorică împotriva Facebook, care este obligată să arhiveze toate informațiile privind
Situația de la Aeroportul Internațional Iași devine din ce în ce mai dramatică. În urmă cu patru ani plecam de
Decizia Companiei de Transport Public Iași (CTP), societate aflată în subordinea Primăriei, de a achiziționa 21 de autobuze vechi, folosite
Situația jenantă în care s-a aflat Iașul aseară, cu nocturna de la stadion care s-a stins în timpul meciului cu
Solicit realizarea unui audit extern pentru evaluarea personalului din cadrul Primăriei Municipiului Iași. În prezent, costurile cu cei peste 800
Decizia judecătorilor privind retragerea autorizației de construcție pentru blocul din str. Moldovei nr. 30 este o premieră și o binemeritată
Continua politizare a învățământului universitar din România și „eternizarea“ rectorilor pe funcții, cu sprijinul direct al Parlamentului României vor conduce
ompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitaţia pentru proiectarea şi construcţia secţiunii 3 a Autostrăzii Sibiu-Piteşti în lungime de 37,4 kilometri. Execuția și proiectarea, inclusiv licitația, ar urma să fie finalizate în următorii 8 ani! În condițiile în care soluțiile tehnice au evoluat formidabil în lume, iar echipamentele de forare tuneluri de astăzi sunt foarte performante, autoritățile române dau termene pentru construcția de autostrăzi din vremurile când se săpa cu dalta în munte. În 1961, Președintele J.F. Kennedy, în fața Congresului SUA, a anunțat că până la sfârșitul anilor ’60, țara sa va trimite un om pe Lună. După 8 ani, în 1969, misiunea Apollo a reușit, iar Neil Armstrong rostea celebrele cuvinte „Un pas mic pentru om, un salt uriaș pentru omenire.” În România, 37,4 km (!) de autostradă se fac în 8 ani. Tot atât cât le-a luat americanilor să trimită un om pe Lună. Dacă acesta este ritmul lucrărilor pentru actualul Guvern, cât va dura realizarea A8, care are 311 km, dacă 37 km se fac în 8 ani? Dacă acesta este ritmul, vom circula pe A8 peste 70 ani. Adică poate doar nepoții noștri se vor bucura de această investiție. În Europa, la tot pasul, vedem autostrăzi care se construiesc în munți cu rapiditate. Până și Bulgaria se mișcă cu viteză lângă noi, apelând la constructori cu experiență și tehnologii de ultimă generație.